Tailsweep topp

Sunday 19 May 2013

sunday pics


Jag är ledsen att uppdateringen här varit låg sedan jag åkte till nyc. Maj är ju alltid en hektiskt månad, och särskilt när man varit borta från familj, hem och jobb! Det har varit en hel del att ta igen, och natten till i dag tror jag att jag sov tio timmar!
  Vistelsen 'over there' var dock verkligen ett skönt avbrott i vardagen. Vädret var minst sagt varierande, ena stunden kunde vi inte äta frukost utomhus på grund av värmen..


för att nästa befinna oss i ett tropiskt regn, och en eftermiddag blåste det plötsligt storm och haglade! 


Vem drömmer inte om att bo i en liten lägenhet med en sån här trappuppgång (och en takterrass). Det gör i alla fall jag! :)

pics: seventeendoors


Fin ny vecka alla!



3 comments:

  1. Vilken dröm det är att resa till NY. Härligt. Och dina bilder är så fina så fina Gillar!

    ReplyDelete
  2. Ja, jag hade verkligen inte tackat nej till att bo där!! Eller inte ens till en liten kort tripp dit bara. :)

    ReplyDelete
  3. Ja herrejösses vilken dröm! Du har verkligen hittat några pärlor!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.